Städat och tristress.

Började dagen med att åka med john till jobbet och gå hem. Tittade förbi nina och martin på annelund och kollade in läggan lite. Ska bli kul å se hur det blir när allt är klart.

Hem och började städa, dammtorkade nästan allt och så gav jag upp, motivation hej?
Kan ju faktiskt göra lite imorgon också så det är väl ingen brådska, blir ju ändå dammigt och skit igen så,.....

Ikväll vettefan vad som händer, förhoppningsvis nånting.

Just nu är jag sjukt sugen på käk. Hungrig.ja vet inte vad jag ska äta dock. Har ju lovat john palt när han kmr hem från jobbet men vet inte om ja ska koka den nu eller om ja ska ta nå annat och käka palt med john sen. Är ju lite trevligare att äta tsm tkr jag.

Vart mkt skit igår då fredrik lurade med mig att käka på ängeln. Sen kunde jag inte motstå en påse varma chips på marknaden och ostbågar när vi kom hem på natten.
Hade ett redigt saltsug igår. Dricker massor med vatten sånahär dagar. Men svettas ju som en gris så skyller lite på att det är saltet som är problemet. Men innerst inne vet jag ju att det bara är jag som är kass :P

Så funderar på att gå tillbaka till öjebyn ikväll och åka med john hem när han slutar också. Sona för att jag syndat så mkt. Eller kompensera litegrann iaf.

Men tillbaka till mitt matproblem, vet verkligen inte vad jag vill ha,... Sunes skulle ju va jävligt gott, men de blir it!

Ska lägga mig i soffan och läsa en bok eftersom det inte verkar vara nå action idag. tristtrist men är ju söndag så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0