sömnig men borde göra nytta

hittade lite småsaker i luleå :) och så åt vi på exotic. Kinamat <3

Var hemma runt tretiden tror jag. Då var pappa här hemma och bökade på med terrariet som ska byggas om. Det börjar komma nån vart :D

Var dock sjukt jobbigt att han var här för jag var supertrött, somnade både i martins bil och sen i våran egen (vi böt i norrfjärden.) Så jag var jävligt inställd på att lägga mig och sova middag en timme när vi kom hem. Men så blev det ju inte. Blev att ja sov 2 timmar sen när jag väl kunde gå och lägga mig.

Var ner till mor och far när jag hade vaknat igen och grundmålade väggarna som ska in i terrariet.
När ja kom var mormor, annika och bodil där så blev att sitta och prata med dom en stund först.

Efter jag målat klart så satt jag och surrade med morsan i soffan och tiden rann iväg. Plötsligt ringer john och efterlyser mig och jag inser att klockan är halv tolv. Så min kväll gick snabbt.

Nu funderar jag på en nattlig promenad,... det tar emot, vet inte riktigt varför, jag har jävlat ingen anledning. Så får se om jag hittar på nån dålig ursäkt eller om jag tar mig i kragen och går ut en sväng.

Är lite småtrött, måste hinna torka ur terrariet ikväll eller imorgon på morgonen också. Vet inte när pappa kommer och pillar med det nästa gång. Men misstänker att det blir snart. Så det måste vara städat tills dess.

Vet inte om jag ska ta en sen kväll eller en tidig morgon. En tidig morgon lät väl bättre rent allmänt. Ska på banken och så ska jag äta lunch med åke.

Städa ska jag också göra imorrn. Behövs verkligen. Alts dammtorkas och dammsugas osv. Det är ganska fint här annars. Inte så mkt som ligger framme och köksgolvet har jag hållt efter. Så det är inte så illa. Men balkongen behöver röjjas upp.
Hoppas jag får nån slags mani imorgon så jag går allt gjort,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0