snör ut migsjälv

Sovit oroligt och inte många timmar inatt heller, men lite mer än natten till igår blev det iaf.

Idag är jag redigt less på att sitta hemma och glo. Ska försöka ta mig ut ur lägenheten om så bara ett litet tag. Solen skiner ju.

Vet inte vad jag ska göra för jag har inte så mkt energi. Men känns som att jag kanske mår bättre om jag inte ligger på soffan hela dagen.

Så innan jag tappar energin helt ska jag hoppa i duschen och göra mig i ordning litegrann.

Ser förjävligt ut. Finnar i hela ansiktet (kikade fram typ 5 st igår helt olötsligt) Sen är jag supertorr över hela kroppen och det kliar massor. Håret ser ut som hell och jag är allmänt lite blekare och risigare än vad jag brukar vara.

Borde verkligen plocka mina rädda tusenfotingar till ögonbryn också,.. Bläh.

Men vi får se hur mkt jag verkligen orkar göra. Tänkte dra till åke igår bara för att jag hade tråkigt. Meeeeen såg såjävla risig ut att jag gav upp. Orkade inte fara på fest där alla har fixat sig när jag själv var ett hopplöst fall typ.

Idag känns det lite mer förlåtande. Söndag så alla är ändå typ bakis och ser risiga ut och så orkar ja inte bry mig så mkt. Orka kleta på massa smink och shiet när det ändå är sol ute.

Så tänkte satsa på att låta huden suga i sig lite sol.

Vet inte vad jag ska göra ännu. Bara jag kommer mig ut härifrån! ut i solen en stund. Får se hur det känns sen idag, om jag orkar vara social eller så. Vill bli frisk nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0