slö


Var så stressad och på så dåligt humör när vi var hos mormor. och så trött.....
Fikat blev ganska bra iaf :)

Efter de fixade vi lite stuff, nå papper som jag skulle skicka ner med kotten men glömde så jag måste posta det ist.

När vi kom hem gick jag och la mig. Var så slut!
Så har ganska nyligt vaknat och känner mig fortfarande seg.

Sitter och väntar på åke, blir film, kanske nå ätbart, skvaller och mys. Kommer bli en bra kväll hoppas jag.

Så när han kmr ska jag lura iväg honom till ica typ, köpa nå snackas och nå middagsmaterial. Har bara ätit lite fika idag så behöver riktigt mat.

Typ butiksgrillad karré eller revbenspjäll :D hoppas dom har det! brukar mest vara kyckling på dom hyllorna men ibland har man tur, så håll tummarna för att jag har tur ikväll ;)

Kan aldrig bestämma mig för vad jag vill äta så nu när jag har gjort det kommer det ju inte finnas bara för det typ :P

Sen ska jag posta brevet och kanske svänga förbi nina och martin och hämta johns wiikontroll som han glömde där i fredags.

Känner mig rastlös i kroppen och trött i skallen. Trött i kroppen också btw. Känns lite jobbigt. Borde verkligen ha fått röra lite på mig idag. Meeeen det regnar så känner inte alls för att gå ut och gå just nu. Åke sa samma sak :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0