sjukgymnasten

Imorgon ska jag försöka ta mig upp samma tid som min karl. Klockan sju,.... Ska göra klart städningen här hemma och så ska jag till sjukgymnasten,.. men minns itne vilken tid,... aja får kolla upp de.

Ska bli mkt spännande att höra vad hon har att säga... eller inte. Kmr inte få ut nå vettigt av detta möte alls,...
och vårdcentralen vägrar ge mig smärtstillande. Jävla idioter.

Så jag får fortsätta ha cp-ont.

Ringer dem imorgon och skäller ut dem. Nu ska jag få en jävla läkartid och nu ska jag få medicin. Fattar inte att det ska va så jävla svårt när jag har så förbannat ont. Skulle vara trevligt att få sova ordentligt och inte ha konstant ont.
Förstå hur mkt pengar jag lägger på alvedon,...!

Ska slå mig ner framför tvn, film elelr slökolla om de finns nå värt å se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0