Röra på mig

Var ut på en promenad inatt, hade planer på att gå långt. Men vågade inte för min mage började protestera.

Var ju ute och gick en gång när den fick nå tuppjuck och var i öjebyn när det hände så fick ringa efter john i panik för jag behövde gå på toa. Så mkt har jag typ aldrig behövt gå på toa i hela mitt liv.
Så därför vände jag inatt.

Idag hoppas jag att det är bättre. Ska ut på en längre promenad. Till öjebyn och tillbaka, ska gå den vägen jag tänkte igår men inte gick. Så det blir väl tyyyyyp 1,5mil.

Tyvärr har jag ont, är jätteseg i skallen och kroppen och magen är inte helt ok än så ska vänta ett tag just på att magen ska lugna sig.

Resten (att jag är superdöd i skallen) kommer lösa sig när jag väl kommit ut och börjat gå tror jag. Ska då inte låta det hindra mig.

och axlarna får lov att göra ont idag. Kan inte göra så mkt åt det eftersom jag känner att jag MÅSTE få gå idag. Annars kommer jag inte må bra psykiskt och det är viktigare än att jag mår bra fysiskt. Eller, jag mår ju bra fysiskt av att gå ut och gå, det är bara mina axlar som gör ont. För resten av kroppen är det bara bra att vara ute och röra på mig.

Blåser endel idag verkar det som. Men tempen visar ändå på 20grader så det ska nog inte vara några problem =)

Får bara se till att täcka axlarna lite så dom inte blir så jättekalla.

Jaja ska välja nå bra kläder nu. Har en tröja som är för öppen i halsen på mig atm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0