PSG, ond flickvän och kotteproblem

PGS is here, fy och blä!

Hatar de, galningar som springer över vägen, idioter som inte kan högerregeln eller huvudled. Såjävla jobbigt att köra bil, och det värsta, kön på max, ica, coop blablabla. Folk!

Ska iväg på krykmarknaden alldeles strax med åke, blir nog bara en kort sväng för brukar faktiskt inte va så mkt att titta på, lite smycken kanske om man har tur =) Men är obligatoriskt ändå att gå en sväng. Sen så misstänker jag att åke vill dit för munkarna dom säljer ;)

Äter typ inte munkat själv ens i vanliga fall så blir inga i år heller.

John har tvättat idag, så fin karl jag har! :D så nu har vi inte en tvättkorg som svämmar över. Sen tvingar jag honom att diska idag också för jag är en mkt ond flickvän, muhaha,.... nej men det är hans tur så.

Ska boka tid hos vet på måndag för kottarna löser taggar som fan och vet inte om det är värmen, stress över att dom är 2 st på så liten yta (igelkottar är solitärdjur och ska helst leva ensamma.) Mest troligt har dom fått nån parasit som jävlas, alla kottar har parasiter men de kan utlösas av stress eller helt enkelt av att de parasiter en kotte har naturligt inte funkar för en annan och då smittar dom typ varann. Djurbekymmer,...

Se måste iaf besiktigas eftersom de ska iväg snart och ska jag hinna behandla dem så måste de göras nu. Sen ska de badas, kloklippas och könsbestämmas ännu en gång eftersom jag misstänker att den ena är en hona och inte en hane,... Tärt för då kan ja inte sälja iväg dem tsm ifall nu inte köparen vill ha ungar, men inavel är väl inget som rekommenderas :P

jaja, john dka få tbx sin dator och jag ska röra mig mot bojjn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0