Promenadpromenad

Har ätit onyttigt de senaste dagarna känner jag. Så kände imorse att jag måste gottgöra migsjälv lite.'

Pallrade mig ut och gick 1,2mil och tyckte jag var mkt duktig. Åke ville ut och gå ikväll så får se om det blir 1,2mil till. Om jag nu får åke att gå det.

Annars kan det väl ändå va skönt me en promenad till ikväll. Men john är och spelar risk hos nån jobbarkompis så jag måste hämta honom när han är klar. Kul om han ringer när jag är ute och går. "joo vänta lite älskling, jag är hemma på typ 1½timme" :P

Funderar på vilken tid han kan tänkas vara klar, drygt om ja väntar och så bestämmer dom sig för att poppa i en film och så ska han it hem förrän elva typ.

Jaja får skylla mig själv för att jag ville ta bilen :P

Funderar på att droppa förbi nina med hennes present också. Hade ju 2års dagen igår så kom it på hennes fest.

John var jättesöt, kidnappade mig till waldorf (jag älskar kinamat och deras var sjukt god.) Att han körde luleå tur och retur bara för det är så cute! Sen blev det harry potter i 3D. Som jag har längtat efter den filmen. Sticker lite i hjärtat att det är slut nu :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0