Nu

Nu går jag ut och går en långpromenad. Passa på medan solen lyser och det är dagsljus ute. Börjar ju vara mörkt på kvällarna nu.

Huvva. Har blandade känslor där, hösten kan vara värsta mysperioden och så. Men jag ÄLSKAR sommaren. Så jag ser fram emot höstmys inomhus samtidigt som jag kommer sakna sommaren och längta efter den i 9 månader sen.

Ska gå till öjebyn och tillbaka. Den vägen jag gick igår så blir lite längre än min vanliga väg. Ca 3km längre.
Idag har jag ingen karl som kan rädda mig när jag inte orkar gå längre, som kan komma och hämta mig för att jag ger upp. För han är på jobbet :P

Det är bra. Jag brukar vara jätteambitiös och sen går jag en väg (ca 6-7km) och sen är jag trött i benen och uttråkad och vill bli hämtad :P

Jag är helt slut i mina ben nu förresten. För igår gick jag långt. Så det kommer nog bli lite tungt. Menmen, inge ursäkter och krångel. Detta ska bli av.

Har lite stuff att göra här hemma också, men hemmet finns ju kvar och allt det kan jag göra ikväll. Så jag tänker inte använda det som ursäkt för att stanna inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0