muskelavslappnande och barnpool

tog mina första muskelavslappnande tabletter igår och sov faktiskt riktigt gott inatt.
Tagit 2 nu på morgonen och nu känner jag att det är dags för kur nr2.
Tar 2 muskelavslappnande och 2 alvedon och ska göra det 4ggr/dag. Hoppas jag får vara relativt smärtfri nu.

Ikväll blir det tacos med fredrik och madde. Nicenice :)
Skulle käka typ vid 6 så vet inte riktigt vad man ska hitta på fram tills dess. Vet att jag ska skura av köksgolvet men that´s about it.

Funderar starkt på att plocka upp balkongmöblerna också :P Är sjukt sugen på att köpa en uppblåsbar pool och he på balkongen, jag menar vi har ju plats för den där.
Tror inte man får ha en pool på balkongen men det skiter jag fan i! Ska fan kolla om man kan hitta en till rimligt pris. Sånahär dagar är det ju sjukt värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0