Marknaden

Min rygg dödar mig, axlarna känns lite bättre efter tabletterna, men ländryggen är slutkörd.
Har svårt att resa mig upp, gå rak och det gör ont när jag hostar. Niiiiiiice. Är verkligen pensionärsvarning på mig idag.

Men eftersom det blev 1,5mil igår är jag varken förvånad eller speciellt missnöjd.

Blir inte ut och gå idag men det gör inte så mycket. Eftersom jag åt bra och vanlig mat igår och ska göra detsamma idag. Så länge jag inte äter skräp är det ok att inte gå varje dag. Måste lyssna på min kropp också.

Ska ner på marknaden på en stund med fredrik, så fort han gjort sig klar osv. Ska bli trevligt.
Hade svårt att bestämma mig för om jag ville ha sällskap eller ej men kom fram till att fredrik går bra.

Vissa människor är helt enkelt okej fast jag inte känner mig social osv. John såklart, fredrik och laban är väl de första jag kommer att tänka på. Men tommy går också bra.

Ikväll kommer madde till piteå (happyface.)  Så hon och fredrik kommer och fikar lite överbliven tårta och andra godsaker. Hoppas de inte är för torra å så :S

Så jag har plockat ihop lite här hemma och diskat. Så nu är det bara köksgolvet och kotteburen kvar. Eller ja, jag ska skura bort den kladdiga fläcken som blev när jag spillde ut cola i förrgår också. Har inte orkat än, torkade bara upp det med papper när det hände =P

Sen SKA jag måla terrariet idag. Ska ta mig tid till det efter jag skurat av köksgolvet och så. Hade kunnat göra det nu men pappa är här och drar el så det är lite fullt där :P

Jaja snart ner och kolla in vad marnaden erbjuder detta år. Hoppas man hittar nå billigt klädesplagg eller nå fina piercingsmycken typ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0