Marknaden och klippa lugg^^

Är meningen att jag ska ner på stan med febba idag. Han stressade på mig som fan så på 30 min hade jag duschat, fixat håret lite, sminkat mig och valt kläder. (brukar ta 30 min på mig bara att försöka välja kläder. Tjockiskomplexet som ställer till det.)

Sen svarar den jäveln inte när jag frågar vart vi ska ses :P Haha

Jaja om ja inte får ett svar snart så drar jag ner själv. Vill gå å kolla hursomhelst och så tänkte jag klippa lugg idag om ekonomin tillåter. Har för mit att det itne var så dyrt sist jag bara var där och klippte lugg. Men det är nåt år sen så ja vet inte om jag minns rätt.

Borde säkert toppa håret också men får se, beror på vad det kostar å så.

Får hoppas att det GÅR att klippa lugg på mig eftersom jag bara har några fjun på ena sidan av pannan. Håret har gått av där :/ Menmen nu fick jag svar så nu ska jag rusa. Tjotjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0