Luleå =)

Drar upp till luleå idag. Ska fara om typ 5 min men pojkvän är seg såhär på morgonen. Själv har man vart uppe strax över en timme.

Ska bli skönt att komma iväg. Har tagit en tusenlapp från mitt sparkonto. Visst det känns jobbigt. När ja fyller år blire å lägga tbx de 2000 jag lånat denna månad och förhoppningsvis kunna lägga in typ en tusenlapp extra eller nå beroende på Hur mkt pengar ja får.

Ska ha släkten och vännerna här på fika när jag fyller så blir å baka. Jag är duktig på att baka, bättre på de än laga mat ;P Tyvärr,... Så det ska bli ganska kul eftersom jag inte gör det så ofta.

Har sminkat mig och målat naglarna och duschat och fixat håre och blablabla. Hittar dock inte mitt presentkort på stadium vilket stör mig oerhört mkt. Var ändå 300 spänn kvar på de och dom har tydligen rea nu. Jag som hittade addidaströjan jag vill ha jättelänge där. Sist ja var i luleå me åke och fredrik.


Jaja nu ska jag dra från datorn. vi är sena :P Ska dessutom hinna plocka upp fredrik på vägen. ojojoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0