less

Gah vad jag är less på att känna mig stor. Ska fan ut och gå imorgon!

Sen är jag sjukt less på att jag typ aldrig fixar mig ordentligt. Vafan är fel liksom?

Så imorgon ska jag ner på stan och slösa en av mina värdefulla hundralappar på nya lösfransar, var säker på att jag hade ett par av favvofransarna kvar hemma men hittade inga så :(

Ser fram emot torsdagen då det nog blir luleå med åke och fredrik. Skönt å få komma iväg och kolla lite, är typ aldrig på stan längre och är less på piteå.

Kanske emigrerar,....

Kottarna tjuter som fan. Känns så tärt att släppa ut dem nu då man har skurat golvet. Kmr måsta göra om samma sak imorgon. Men dom kivas som fan så kan inte dra ut på det längre,... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0