kottar

Har städat upp lite i lägenheten. Ytterst lite dock måste påpekas.

Har gjort mat till djuren och plockat litegrann. Passade på medan jag hade lite energi.

Vincent är världens finaste <3 Funderar på att filma när jag busar med honom och skicka till hon som köpt kotten så hon får se hur tama dom KAN bli. Om man bara hanterar dom och har tålamod.

Längtar tills jag blir av med kottebarn nr2 också. Ska skriva ihop en ny annons nu och lägga ut på zoonen. Sen ska annonsen mailas till syrran också för hon ska lägga ut den på sin I-net. Så förhoppningsvis har jag någon som vill köpa den snart.

Den förra köparen drog sig ju ur. Efter att hon betalat honom och allt. Fyfan va surt. Blev rejält besviken faktiskt även om jag såklart sa till henne att det inte var några problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0