klädval?

Helt otroligt att jag är klar med smink och hår i tid. Tog mig bara 3½timme att få tummen ur :P

Har ju fortfarande dethär problemet som jag har varje dag. Vafan ska jag ha på mig?

Och ännu värre, vafan ska jag ha på mig ikväll? Vill vara fin men inte överklädd och ändå ha ngt hyfsat bekvämt på mig eftersom jag inte vet vad vi ska göra riktigt.
Men blir det bio vill man ju inte sitta där i supertajta jeans och korsett.
och ska vi äta före så vill man ju inte sitta där i ufobrallerna och vara för slapp heller,.. sååå,...

Jeans? eller mina svarta braller, dom är lite snyggare och ändå bekväma.
Sen ska man hitta en överdel som passar till och en långärmad på det,.. fan va tärt.,..

Har iaf samma sminkning som igår eftersom den är enkel men ändå fin. Skippade foundation eftersom det är sol ute så passar hellre på att få lite sol i ansiktet och inte svettas och få finnar,..

Kan köra på foundation på kvällen. Har världens myggbett i pannan, mellan ögonbrynen,.. superfuntime,...

Meeen,.. ska väl försöka lista ut nå kläder då,.. lycka till sara,.. lycka till,...

Kommentarer
Postat av: Evelina King

Pyamasbio borde definitivt uppfinnas

2011-07-14 @ 18:10:29
URL: http://kungevve.se
Postat av: sara

Gillaknapp på det =)

2011-07-14 @ 19:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0