Känner mig duktig.

Efter jag kom hem från marknaden snabbskurade jag av toaletten. Var inte så noga men toastolen och handfatet är iaf rengjorda.

Sen stod jag på knä och skrubbade bajs från hela köksgolvet. (Kottarnas bajs alltså itne migg och johns ;P)

Efter det skurade jag hela golvet med mopp. Ska nog skura av det EN GÅNG TILL sen.

Skrubbade på den kladdiga fläcken som jag lyckades göra på vardagsrumsgolvet också.

Har diskat och torkat av alla ytor så det är faktiskt normalrent här hemma.

Nu ska jag krypa in i terrariet och måla lite så det blir gjort. Sen blir det en dusch.

John kommer nog hem snart också :D Saknar honom lite. Får såna ryck ibland när jag saknar honom när han är på jobbet. Mest för att jag vill ha en kram. Krypa in i hans varma trygga famn och bara stå så en stund.

Får mkt gjort idag känner jag, trots ryggen. Så jag är stolt över migsjälv. :)

Madde och fredrik kommer ju hit ikväll och fikar det som finns kvar från min födelsedag. Jag är orolig både för att fikat ska ha hunnit bli lite torrt och för att jordgubbstårtan har blivit för mjuk och kladdig. Jaja. Dom får väl äta det som är ätbart och lämna resten.

Nä nu ska jag måla och sluta fördröja. Sen hoppa in i duschen och kanske till och med fixa håret om jag hinner och orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0