Kalas, bakning och åldersnojja

Imorgon fyller jag 23(!) år. Oj så hemskt gammalt det låter. Med tanke på att jag inte gjort mkt med mitt liv rent karriärmässigt så känns det lite stressat :O

Ska ha kalas med släkten idag iaf och bjuda på fika så jag har bakat för fullt denna morgon. Just nu har jag sockerkakan i ugnen.

Problemet är att vi ska vara hos mormor. Det är mer plats där och så kan min lilla mormor vara med. Hon sitter ju i rullstol så hon tar sig inte upp i våran lägenhet.

Så hurfan ska jag frakta dit en nybakad jättevarm sockerkaka?(vi ska vara där klockan 15 så den hinner precis bli klar.) Kladdkakan hinner svalna litegrann iaf. Blev lite ledsen för sen sjönk ner i mitten men hoppas den är god iaf =)

Sen hoppas jag att jag kommer ihåg att ta med allt fika. Oj så surt om jag glömmer nå.

Ska köpa mig en redbull när vi far dit hade jag tänkt. Har varit seg hela morgonen, hade jättesvårt att ta mig ur sängen och jätteont i axlarna. Hela armarna har domnat bort och händerna har svällt upp som fan. Aja.

Sov nog ganska oroligt och alldeles för lite. Har inte sovit mer än 4-6timmar de senaste veckorna och det börjar kännas rejält i kroppen. Sömnbrist och konstant näringsbrist är ingen härlig kombination.

Ikväll ska jag vara med åke iaf :) ska bli trevligt för det var längesen. Får se vad vi hittar på. En promenad kanske? Skulle behövas. Men vi märker ju vad som händer.


Var ute och traskade igår. Tog en annan väg än den jag brukar och tog det lite lugnare än jag brukar. Bara jag och mina tankar, fint väder och massa blommor och shiet på vägen. Myyyys.

Kommentarer
Postat av: Emma K

SV: tackar :)



grattis i förskott! hoppas du börjar må bättre!

2011-07-24 @ 16:52:01
URL: http://myrulesmylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0