Jävla vikthelvete

Jag har varit väldigt ur fas senaste veckan. Speciellt andra halvan av den.

Har sjukt dåligt samvete gentemot dem som det har gått ut över :(

En stor del av anledningen tror jag är att jag har ont, sover dåligt, har näringsbrist osv.

Men största anledningen tror jag är att jag är så sjukt missnöjd över min kropp atm. Det är så jäääääääääävla jobbigt att jag gått ner 8kg och känner mig lika tjock som då.

Har ju tagit bilder och jag ser ingen skillnad. Visst mina armar kanske är lite smalare tkr jag. Sen jämför jag bilderna och ser att det itne är nån skillnad alls!

Ljuger vågen för mig? Hur mkt ska jag behöva gå ner? Jag trodde jag skulle var ganska fin på 56kg. Men icket. Ser ut precis som vanligt.

Min målvikt från början var ju att jag skulle sluta på 55kg. troded absolut det skulle räcka så med tanke på att det ändå är 9kg minus från i julas.

Såååå, 6kg till nu då. 3 i taget. Målet är fortfarande 55 till slutet av augusti. Men ska försöka speeda upp det ändå. Inte pressa ner målet för då kommer det bara bli stressigt och jobbigt. 53 till slutet på oktober.

Men om jag ska ner 6kg till. Så kommer det ta till slutet på året/början på nästa år om man räknar med 1kg i månaden som det har vart hittills.

Det är säkert okej, men jag skulle ändå vilja vara smalare till hösten när höstmodet kommer. För jag tkr det är så fint med långa stickade tröjor och tajta jeans, men det är INTE fint när min mage putar ut så mkt som den gör.

1 kg i månaden är ett mål som funkat bra för mig hittills, jag har gått ner 1 kg i månaden ju. Så jag fortsätter räkna så, ha det målet. 1kg i månaden.

Men blä så jobbigt det känns att jag är så missnöjd ändå. Vad är felet?

För även om jag slarvat så har jag ju gått ner och ändå syns det inte. Blir såjävla ledsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0