Höstmode, städning och annat

Har vart på marknaden med mamma. Var inte mkt att titta på tyvärr. Har ju redan vart ner 2 dar också.

Sen drog vi till mormor en stund och surrade.

När jag kom hem blev jag lätt nedslagen av hur förjävligt det ser ut här.

Så idag ska jag städa. Litegrann iaf. Har plockat ihop endel iaf, men inte allt ännu. Köket är värst. Så jag tror att bara jag städar upp det ordentligt så kommer det kännas mycket bättre sen :)

Känner att även om jag drar ut på det så kommer jag nog göra det idag iaf. Kört igång en diskmaskin, diska, torka alla ytor, skura hos kottarna och skura golvet så kommer det kännas så mkt bättre sen.

Innan diskmaskinen är klar orkar jag dock inte göra nåt så ska slå mig ner framför tvn en stund hade jag tänkt.
Har ju dock inte slitit mig från datorn ännu så får väl se :P

Köpte en stor stickad kofta på lindex, lite oplanerat och bara för att jag frös men den är faktiskt fin.

Älskar stickat och myys, längtar till hösten nästan enbart för mina stickade kläder och alla mina fina stövlar som jag får använda igen.

Gruvar dock för hur set ska bli med motionen till hösten när vädret är ruggigare. Hatar att frysa och är kröjmig av mig. just nu är jag i en rejäl svacka när det gäller motionen och maten. Men jag kommer tillbaka det vet jag.

Snackar med en kille på bdb atm om ormar. Saknar min Hugo massor :( Men vi får väl se. Kanske blir en ny kungsboa, eller ev en rutpyton senare i livet. Just nu finns inte plats och tid tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0