Hösten

Jag är underlig. Jag älskar sommaren och längtar till den hela året. Nu är den här och jag njuter i fulla dra och har börjat må bättre.

Nu är det sämre igen. Det blir det till hösten. Ändå längtar jag efter hösten. När det är mörkt ute och man kan mysa ihop sig inomhus.

Jag längtar efter mysiga (snygga) tröjor och overkneestövlarna i mocca jag har i garderoben. Jag hoppas att jag gått ner mer i vikt tills dess, så att kläderna jag längtar så mkt efter sitter snyggt.

Långa stickade tröjor med tajta jeans. Det är så fint och så mys. Känner mig alltid som snyggast i höstmodet.

Jag ser fram emot den kropp jag kommer ha. Jag har varit slarvig på sista tiden men verkar ändå ligga stabilt på 56kg.

Så bara jag skärper till mig innan det går för långt. Så jag inte går upp igen eller slutar gå ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0