hmm

Skurat soptunnerna, plockat undan och diskat. Kört igång en maskin och nu ska man fortsätta sortera tvätten.

Fyfan. Jag är så dålig på detta numera, förut höll jag ordning hela tiden men nu har jag ingen ork till det alls så det är 10ggr mer å göra när man väl börjar städa.

Ska försöka hinna dammtorka klart idag och dammsuga. Sovrummet är nästan färdigstädat. Måste skura golv och massa annat tjaffs.
Men vi får se hur mkt jag orkar. Om jag gör lite i taget så kanske det inte är lika mkt att göra nästa vecka då man måste börja om igen. Så ser min plan ut iaf.

Känner mig sjukt dålig då jag inte håller ordning i vårt hem, vet inte varför men får mkt mer skuldkänslor när john jobbar.

Vet inte hur mkt han bryr sig ens om hur det ser ut, förutom att ja vet att han hatar att kottarna skitar ner i köket och att det luktar djur.
Inget jag gillar heller men är så mkt att göra när vi har 3 kottar så orkar som inte ritkigt, var så mkt bättre att bara ha vincent. Längtar extremt mkt tills det är bara han här hemma igen.
Då får jag börja om att toalett träna honom så han blir rumsren igen.

Sen känner jag mig jävligt trist eftersom jag aldrig fixar mig typ. Har inte ork till det heller. Så nu velar jag mellan att göra mig i ordning eller göra lägenheten i ordning.

Ska kanske förbi jan och vara social med folk ikv. Vill gärna, men samtidigt har jag så dåligt samvete över hemmet, mitt utseende och att jag inte tar hand om min karl tillräckligt när han jobbar heltid.
Vet inte varför jag känner såhär. Han är lika gammal som jag så han kan ta hand om sig själv. Men jag är kanske lite löjlig och gammeldags undermedvetet och tror att den som är hemma ska göra allt jobb.
Verkligen ingenting som john kräver eller har nämnt så detta är helt och hållet i min skalle.

Jaja Bestämt mig för att hoppa i duschen och sminka mig lite lätt. Sen får vi se,... Har lite mkt ångest just nu så kan inte bestämma mig för vad som är viktigast.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0