Hemmet

Pappa kmr förbi nu och ska fixa lite i terrariet. Börjar se ett slut på det^^ Sen kan jag packa in alla djur och inreda det och ta bort massa möbler och skit här hemma osvosv. Oj så jag längtar! :D

Funderar på hur jag ska möblera och vad jag ska göra av datorn. Vill gärna flytta databordet men vi har typ inte plats nån annanstans.
Sen så är det bekvämt att det står vid tvn. Har HDMI kabeln kopplad konstant så är enkelt att tanka och se film på tvn. Slipper flytta på den och shiet. Orka bära fram och tillbaka.

Måste lösa dethär med förvaring också eftersom två vanliga lådor åker när jag tar bort en terrariemöbel.
Borde verkligen ha en byrå till typ. Men har inte plats! Ev. om man hittar en som passar i köket. Eller om man tömmer ett av köksskåpen eller nåt.

Jaja jag löser det på ngt sätt. Brukar jag göra. Brukar bli ganska bra.
Giollar inredning, gillar att göra om, gillar att köpa stuff till lägenheten.

För vi BOR här, och man ska trivas där man bor. Man ska inte sitta och störa sig på hur det ser ut. Tkr det är viktigt att man är nöjd. Så det är värt att lägga tid och pengar på hemmet. För jag är ju hemma ganska mkt å så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0