grill, bastu osv

somnade i soffan. Var gode skönt ändå. Har fortfarande ont så blir nästa kur muskelavslappnande och alvedon nu.

Ikväll ska vi visst till svensbyn, basta, grilla mm. Blir nog mkt trevligt :)

Måste alts röra mig mot öjebyn nu. Hämta bilen och köpa syrsor på hemvägen. Ska höra med john hur jag ska göra om ja ska gå eller ta cykeln. Får han skjuts hem sen vill ja nämligen inte att sykeln ska stå kvar i öjebyn och ska han cykla hem måste han få cykelnyckeln av mig så då måste han komma ut och hämta den när ja är framme.

När jag kmr hem blir det duscha och göra sig lite i ordning. Känner mig sjukt äcklig atm. Har inte orkar fixa mig nå alls.

Har bett mamma om lite förskott på födelsedagspengarna eftersom jag inte har råd att göra ngt annars. Behöver soppapengar och snus osv.

Ska kolla om man har nå kött i frysen, måste plockas upp och marineras isf. Annars måste jag köpa nytt. Fan va man har grillat denna sommar! helt sjuk. Brukar inte alls grilla såhär mkt. Men gott är det :) och sen är det ju såklart socialt och så också :)

Aja, röra sig nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0