fuck

Blev tacos och film med fredrik och madde igårkväll. Mkt trevligt.

Tar mina muskelavslappnande och de verkar funka sådär. Får ont mellan kurerna och försöker hålla lagoma avstånd så jag kan ta en precis innan jag lägger mig. Men de senaste 2 kurerna igår tog inte alls så bra och den jag tog imorse hjälpte inte alls,... fucking.....

Ska ge dom några dar till iaf.

Måste käka nå nu eftersom dom inte är bra för magen och det känns ordentligt idag, kramp och shiet.

Hade tänkt ta mig en promenad till öjebyn och hämta bilen, men vågar då inte just nu. Får se hur det känns sen. Ska iaf försöka ta mig iväg och köpa syrsor åt ödlorna eftersom john jobbar C-tur och inte hinner idag.

Sen känner jag ju som inte riktigt för att sitta hemma hela dagen. Men kanske blir å tanka nån film och göra det ändå. Får se,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0