.......

Som de flesta säkert vet är jag en känslig människa. Jag låtsas inte om det men det märks ganska tydligt ändå :P

Den jag är känsligast mot är john. Vad han säger är lite viktigare eftersom han är så viktig för mig. Vissa andra kan jag bara skita i vad dom säger osv, det fastnar inte lika lätt.

Men john sa nå jättebra: - sluta nu vara så skör, du vet att jag älskar dig och jag skulle aldrig göra något bara för att jävlas med dig. Förutom att retas då,,..

Något jag bestämt mig för att bära med mig och försöka tänka på när han säger nåt jag blir sårad över.

Jag har aldrig varit så knäpp som jag är med john. Men jag har heller aldrig varit med någon som jag verkligen vill dela mitt liv med. Inte på samma sätt som med honom.

Vi är så olika, så sjukt olika så det är fan otroligt. Totala motsatser i precis allt.
Men han har det jag saknar, det jag behöver. Många säger att man behöver ha saker gemensamt, visst nog är det säkert så. Visst skulle det vara lättare om vi var mer lika.
Men jag älskar honom för att han är så olik mig. För att det är lärorikt, på nåt sätt. Att leva med och få höra hur någon som är så olik en resonerar. För att det utvecklar en som människa.
Vet inte riktigt, kan inte riktigt förklara och argumentera om varför det är bra att vara med någon som är olik en. Det är bara så det är och så jag vill ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0