ekonomin

Köpt massa grejjer jag velat ha och behövt ett tag nu men inte kunnat skaffa eftersom jag vart pank typ.

Sen har jag betalat räkningar och kört in lite pengar på mitt sparkonto. Så nu är jag typ pank igen. Har lite pengar att röra mig med under pdol. Så jag kan shoppa lite om jag hittar nåt på marknaden å så.

Sen får jag ju aktivitetsstödet. Förhoppningsvis innan den sista. Så då blir det att lägga in lite till på sparkontot och sen leva snålt ännu en månad. Blä för det. Är så förbannat tråkigt.

Annars har jag inte hunnit göra så mkt. Ska måla lite saker i terrariet så det är klart hade jag tänkt.

Sen måste jag ut och gå. Vädret har ju vart jättetrist idag men det verkar ha spruckit upp litegrann )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0