Dummer

Kollade trassel med åke. Först var vi till ica och handlade. Jag köpte butiksgrillad karré och en nybakad macka.

Var supergott och jag åt typ dubbelt så mycket som jag borde och behövde. Sen snacks på det så just nu mår jag jättedåligt i skallen. Känns såjävla meningslös och har så dåligt samvete mot migsjälv.

Varför? Var inte värt det. GAH!

Ska fan inte göra annat än å gå imorgon känns det som nu. Är så kass och klandrar migsjälv för mitt dåliga beslut.

Så ska sona mina synder imorgon genom att ta en riktigt lång promenad. En riktigt lång.

Har varit jättedålig på senaste tiden. Inte sådär jättehemskt på att gå, det har jag ändå gjort nån gång i veckan även om jagi nte gjort det lika mkt som jag borde.

Men maten! Vafan är det för fel? Jag har klarat av att vara stark hela denhär tiden och nu bara släpepr jag allt typ? Så idiotiskt.

Grejjen är den att fast jag gått ner endel så tkr jag inte att det syns så mkt. Alts magen är fortfarande samma storlek tror jag. Har inte mätt den men vill inte heller.

Så känns ganska hopplöst och tror det är därför jag har slarvat så mkt. Man känner sig uppgiven och tänker att det ändå inte ger någonting att kämpa.

Jag vill ner 3 kilo till. och efter det kommer jag nog vilja ner 3 kilo till så då är jag klar i slutet av året om jag bara skärper mig. Inte ge upp sara, inte ge upp.

Gruvar dock för vintern. Kul att gå ut och gå då. Blir itne samma sak. Var ju ute och gick i början av året och nog är det helt ok, MEN det gav inte alls lika mkt som det gjort nu under sommarmånaderna. Suck.

Får väl speeda upp det lite så jag kanske lyckas tappa 1½-2kg i månaden ist för bara 1. Eller bara och bara. Jag har ju vart medveten och okej med att det har gått långsamt hela tiden. Men jag kan nog bättre bara jag ger mig fan på det.

Så nu är allt gott förbjudet ett tag. HELT förbjudet. Är bättre så. För att unna sig lite då och då är såklart okej. Men det kan vara lite svårt att veta när då och då är och på sista tiden har det blivit alldeles för ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0