cykel

Jah, Handlade inte så mkt för att vara jag igår. Gick ändå en liten summa. Blev ett par ljusa jeans shorts, ett armband. 4 berlocker till mitt andra armband, ögonskugga, lösfransar och en stor dove duschcreme. Och en present till nina som snart fyller år.

Idag var jag upp vid sjutiden. Var hos sjukgymnasten och fick en till ultraljudsbehandling (sista innan hennes semester) och sen direkt till läkaren. Han skrev ut alvedon och muskelavslappnande så får se om det hjälper =)

Skönt å ha alvedon på recept eftersom det går hyfsat mkt pengar när man måste köpa de hela tiden. Har frikort på apoteket så helt plötsligt hämtar ja ut de gratis^^

Städade lite när jag kom hem och sen tog jag en nap. Är pensionäar så tar minst en tupplur varje dag :P Nej men hjärnan går på högvarv och kroppen är sliten så jag orkar inte så mkt. Måste vila när jag gjort något fysiskt anstränangen eller varit bland folk.

Nu ska jag iväg och hämta ut recepten och sen kolla på en cykel. Får en av min mor <3
Sjukgymnasten sa att jag borde cykla istället för att gå eftersom det sliter på axlarna. Hon sa att jag måste ha en tantcykel men it göre mig nå.
Så ska testa om det hjälper. Sen så äre ju smid att ha en cykel ändå. Om man ska till nån så gåre ju ngt snabbare än att gå + att john kan ta den till jobbet vissa dagar ifall jag behöver bilen. Han funderar på att köpa en moppe men tills vidare äre ju inte fel å ha en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0