bra dag


Vart hos mormor med mamma typ hela dagen. Släkten är uppe och hälsar på. Supermys :D

Haft en skitbra dag, mått bra och när jag väl kom ut och fick i mig en redbull så kände jag mig mkt mkt bättre.

Imorgon blire upp med tuppen och ut och köra mc:n :D jääääääj! oj så jag längtar. Sjukgymnasten gillar inte motorcykelkörningen men det skiter jag i. Jag måste, måste, vill. :P

Jah, en mkt glad sara idag alts.

For hem en sväng för att hämta lite grejjer och spenderade en timme på att städa köket och snabbskura toaletten. Imorgon blire städa upp före jag far ut och kör. På em. ska pappa komma och börja jobba med terrariet :D:D Så snart slipper jag skiten. Kmr bli så skönt att ha alla reptiler i ett terrarium och iom. med det slippa alla terrarier som står huller om buller här hemma.

Jag som lagt ut så mkt tid och pengar på att få lägenheten som jag vill, stör intrycket lite. Så det kmr bli superfint :D
Jag längtar. Kmr nog bli klart ganska snabbt. Min far är sån som slutför det han påbörjar och som gör allt på en gång och inte drar ut på det.

Jaja nu har jag inget mer att skriva tror jag. Tjotjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0