Borttappade kläder och städning

Hittade mina 3/4mjukisar som jag letat efter ett bra tag nu. Kunde bara inte fatta vart de tagit vägen.
Sen kom jag på att jag har ju haft dem i träningsväskan sen jag gymmarde.

Har inte orkat packa ut de rena ur den eftersom jag tänkte typ: vad ska jag med träningskläder som bara ligger i garderoben till? Tar ju bara plats.

Synd bara att dom är jätteskrynkliga :( Är dock inte världens piggaste på att stryka. Så det får va. Är ju ändå bara mjukisar. Ska man iväg och vara fin kan jag stryka både mina kläder och johns skjorta. Men mjukisar? Hell no!

Har letat en sommarklänning jag köpte förra sommaren också men som jag inte kan hitta.
Misstänker nu att den ligger i städskrubben,...

Jah,.. skulle sy om den och sy fast en t-shirt på den. Men bestämde mig för att behålla klänningen som den var och bara göra om t-shirten. Så tror den ligger i en påse där.

Ska kolla det när jag orkar. Är inte pigg på att gå in i köket eftersom jag måste städa ur kotteburarna, skura köksgolvet och diska idag. Så blir påmind om hur sjukt tråkiga saker jag har att göra så fort jag går in där.

Har hållt efter i köket sen jag skurade av golvet ordentligt så är ganska lite att göra varje morgon när man inte låter det gå så längt att man måste ligga i timmar och knäskura.

Borde städa toaletten nån dag. Skurade av handfat och toastol i förrgår så det behöver göras igen och duschen sen! duschdörrarna och kaklet ska skina! Men inte idag.

Vardagsrummet är ihop plockat och sovrummet med. Ska bara bädda sängen. Så är inte så mkt att göra här egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0