banning

Tog mig ut och gick idag :D Var såjävla skönt och nu är jag härligt slut i benen.

Har sovit middag både jag och john, men någon av oss har stängt av larmet i sömnen så det blev lite längre tupplur än vad vi hade tänkt oss :P

Vi åt max idag och det känns helt okej, jag mår inte så dåligt över det som jag brukar. Fyller man år så fyller man år.

Imorgon börjar jag med en 2 veckors total banning av allt såntdär onyttigt, socker som läsk, festis och redbull. och fett som chips, strips och ostbågar. osv osv, ni fattar vad jag menar,...

Tanken med dessa två veckor är att jag ska komma upp på hesten igen. Med maten alltså, promenaderna är sällan nåt problem även om jag slarvar med dem också i perioder, tyvärr.

Så denna vecka ligger minst 4 promenader på minst 6km på schemat. Så imorgon går jag samma sträcka som jag gjorde idag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0