2 år tillsammans

Uppe före fan och kan inte somna om så nu sitter jag här.
Är sjukt irriterad på kottebarnen som klättrar på buren men det är nog bara för att jag inte fått mig nå nikotin än denna morgon.

Ska gå och köpa en snusdosa och sen lägga mig i soffan med en veckorevyn innan det är dags för dusch. Ska nämligen och hälsa på mormor på sjukan idag. Hon opererades igår.

Min karl var söt imorse.
Som ni redan vet eftersom jag tjatat om det så är det 2år sedan vi blev officiellt tillsammans idag (!)
Så han kom in i sovrummet när han skulle fara där jag låg och drog mig. Bäddade om mig och sa: Inte för att jag har planerat något speciellt ikväll men var klar 17.30.

Så får se vad vi ska göra för nå mys ikväll. Misstänker biodejt (alts bio och middag) men säg inte till honom att jag har listat ut det ;) Isåfall hoppas jag på harry potter såklart. Eller transformers3 =)

Jag längtar tills jag får ge honom presenten. Hoppas han tyck om den annars så jävlar ;)

Jag blir på bra humör när jag tänker på min karl <3.
Grejjen är den att vi sa att vi skulle fira våran 2års dag imorgon istället eftersom han jobbar idag.
Kan ju vara skönt för honom att få vila när han jobbat A-tur och stuff.

Så jag är lite förvirrad,.. men han kanske bara försöker göra mig förvirrad med flit genom att fira idag istället för imorgon eftersom vi hade bestämt den 14 istället.,...

hmm,... jag har nåt att klura på. Vad som pågår i min karls hjärna,.. så jag har med andra ord nåt att klura på resten av livet ;P

Hoppas iaf på många fler år tillsammans med min killäääää för jag kan inte tänka mig någon annan. Det finns ingen annan jag vill bo med, vara förlovade med, kramas och pussas med osvosv. Där john är, där är jag hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0