workworkwork

Igår var det fullt upp på jobbet, ojojoj va galet det var nu när vi har rea. Däckade när jag hade käkat och sen sov jag som en stock hela natten förutom ett kort avbrott vid tvåtiden då jag förflyttade mig från soffan till sängen.

Idag har det också vart full rulle men lite lindrigare än igår iaf.

Såhär är det med jobbet, ingenting är klart ännu. Det som skrevs i tidningen är inte baserat på fakta, JA en konkursansökan har lämnats in men det är det enda. Om vi fortsätter eller ej är inte bestämt ännu. Så nu vet ni i princip allt jag vet och behöver inte undra^^

Jag har internet idag^^ jäjj, känns skönt å ha nå å göra ifall ja blir vaken hela natten men det hoppas jag verkligen att jag inte blir för det blir fulldag imorgon också, eller börjar en timme senare men blir väl kvar en stund efter stängning skulle jag gissa, brukar bli så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0