vrfr

Jag har så svårt för att veta saker, för att vara säker.

Nu tex så känner jag verkligen att det borde få handla om mig ett tag, om hur jag mår. Men ingen frågar. Sen känner jag att jag nog är en egoistisk bitch som tänker så, som inte finns där till 100% som jag alltid annars har gjort. Men det är fanimej så att jag har rätt att känna att det borde handla om mig. Folk borde fråga hur jag mår. För jag har alltid brytt mig och alltid funnits annars, så en svacka gör inte mig till en dålig vän. Det är bara det att jag inte har ngn som är så mot mig. Som finns där, stöttar, frågar, lyssnar och genuint bryr sig.

Känns som att folk bara tkr att jag tar energi. Visst, om ngn man bryr sig om mår dåligt och man känner med den personen och tänker på den personen så tar det energi. Men jag pratar knappt om hur jag mår. För när jag väl gör det så är det ingen som vill lyssna, folk distanserar sig på 2 röda ist.

I miss me.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du hittar någon du kan prata med som inte tycker du är till besvär <3

2011-01-11 @ 18:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0