trött sara

Jag är så slut i huvve och jag vill verkligen shoppa! galet mkt.

Jaja har absolut inge vettigt å skriva, har tatt hem nå kottar p åfoder men vet inte om ja redan berättat de, har badat dom nu nyss alla 3 i vannteo ch olivolja, behövdes, huva, skulle behöva skrubba bayjino också för han har fula fläckar på taggarna men orkar inte ikväll, renare är dom ju iaf nu. Blir kloklipp sen ngn dag framöver

Idag har jag flängt runt och fårr typ ingenting gjort, sen kollat film och surrat me nina på kvällen, hon och atlas var och hälsade på^^ Före de var tommy och sanne förbi, trevligt trevligt.

Imorgon blir det nog förbi mia och fira henne. Om jag orkar, just nu är jag så trött så jag känner ingen tagg alls, funderar på att sätta mig i duschen, göra inpackning och läsa bok typ, myyyyyyyyyyys.

Ska börja på AC/DCbiografin nu hade jag tänkt^^
Måste verkligen skriva ut lite skit också, lite bilder så jag får ställa fram nå ramar :D och så vill jag ju såklart göra annonsen för kottarna och lägga ut på blocket och skriva ut och sätta upp lite överallt. Men har inte fått mejlet ännu. Iaf så har jag inge färg i min skrivare och det suger hästpenis :/ ananrs hade jag ju kunnat syssla me de en stund nu. Skriva ut tjaffs och sätta in i ramar och shiet alts, och annonsen! Men nu blire inte så

Ska nog roa mig med att skrapa hårfärgsfläckar från hallgolvet ist. Behöver dammtorkas också men det gör jag imorgon ist för jag orkar verkligen inte ikväll, är så slut så slut. Kmr nog sova gott inatt^^

Nej nu blire dregla över lite stuff on the internet och kanske traderashoppa lite <3

Kommentarer
Postat av: Monika

Men lilla gumman, har jag kört slut på dig totalt?

Sorry babe!

Jag är också döknäckt, nu är klockan 5 på morgonen och jag ska snart iväg och jobba....suck!

2011-01-29 @ 05:08:48
URL: http://monikaszoo.blogspot.com
Postat av: Sara

Ingen fara alls, jag kan ju faktiskt säga nej också så får skylla mig själv. Men är bra att ha ngt att göra och inte sitta hemma och stirra på tapeterna typ^^



Du gör det fan bra kvinna, riktigt bra. Hoppas du hinner få lite vila snart :/

2011-01-30 @ 04:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0