tjockisen goes sthlm

Jah! kan ju meddela att jag är över 60 igen, fittskit säg jag bara, visst man kan flexa runt 1 kg/dygn men har vart under 60 varje gång jag vägt mig ett tag nu och idag är jag närmare 61. Kill! Vet att det beror på att jag syndade som fan igår, gah, blir så depp när jag tkr jag har ätit för mkt att jag bara vill äta mer, hurfan funkar det?

Jah, suger iaf. Blah.

Var på 64 innan så är ju fortfarande lättare men mitt mål är 57 innan syster fyller år (mars) och sen 2kg till innan jag och morsan far till sthlm (maj) För då, om jag nu lyckas, så ska jag shoppa kläder!

Iaf kmr bli supermys med en wekkend i sthlm me morsan, vi ska bo på hotell, träffa släkt, gå på stan, äta ute och gå på nån show, båda vill se romeo och julia men vi vet inte om den fortf går när vi ska ner, måste kolla det närmare för dom sätter inte upp så sena datum ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0