Random taknar

Jag vet inte vad du vill ha av mig, jag vet inte vem du vill att jag ska vara och vad du tycker jag ska göra.

Jag vet inte vad du tycker jag ska göra för att du ska släppa in mig igen, för att du ska börja plocka upp telefonen igen.

Jag vet att du döljer någonting, jag vet, jag vet, jag vet. Men vad?

Är jag utbytt nu? är det så enkelt? Såsom jag ställt upp, vafan.

Nej jag ringer inte dig sist jämt, inse att du faktiskt är mitt förstahandsval när jag ringer. Att det är DIG jag vill vara med när jag hör av mig, inte NÅGON utan DIG!

Ovanstående meningar är inte riktade till en och samma person, så bli inte förvirrade.
Ni som känner er träffade får väl ta åt er, men plocka fan upp luren innan ni drar några förhastade slutsatser. Jag har vart med om det förr, att folk tror att jag riktar mig till dem när jag inte gör det. och jag ork inte ha folk som det inte gäller som går runt och surar.
Men jag måste få ut det, jag måste få skriva och jag måste få hoppas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0