Kryssning

Miljöombyte, kasst är så jag har mått idag,...
Skickade ett sms till john att han ska ta mig härifrån att jag behöver miljöombyte och honom.

Så nu ska vi på en rigakryssning! :D 2 nätter på fartyget i de luxe rum och en dag i riga för shopping och strosa omkring typ :D Ser fram emot att gå hand i hand med min karl i en främmande stad, att sätta oss på nåt mysigt café och äta lunch och kanske hitta nå fina plagg att ta med hem :D

Sen har fartyget pool och bastu och så ska vi njuta av varandra, god mat och underhållning, lite alkohol och mys på rummet bara vi två, borta från vardagens måsten, borta från hemmet och stressen jag har över allt allt allt.

Jag behöver en paus från piteå så detta ska bli så skönt, i vanliga fall behöver jag bort från piteå varje halvår. Alltid, har varit så läönge, nu är det alts dags igen och även om det bara är 3 dar så ska vi ju till sthlm före så får se om det blir 1-2dygn där och så tkr jag om själva resandfet också, jag vet att det inte är så många som gillar flygplatser och hetsen elelr tåg och långa sittningar uten mkt att göra, passkontroller och säkerhetskontroller och hämta och lämna väskor och springa hit och dit för att hitta rätt spå eller terminal men I LOVE IT! jag vet inte men jag är i mitt rätta element då.

Handlar om att man inte vet vars man sak utan måste använda logik och läsa skyltar och papper för att veta och stressen över att det är viktigt att man hittar rätt, att man inte kan komma sent. Jag älskar det för jag KLARAR DET såjävla elegent always, har alltid vart bra pådet. Var jag som såg till att vi hamnade rätt i metro i paris, trots strejken som pågick, trots språksvårigheter och dyl, trots att dom andra inte hade så stor koll och att vi aldrig vart där förr. Jag älskar nya platser och utmaninar och i resandet känner jag mig lugn inomborsda och får visa att jag inte är så dum som folk i vardagen tror.

Men nu kom jag in på ett helt annat ämne, nämligen att jag har större IQ än vad folk tror. Jag har inga större problem med att folk inte ser att jag är intelligent. Men när folk tror och uttrycker att jag är damn right stupid när sanningen ären annan så blir jag störd ibland. Beror på, om folk gillar mig har jag inge problem me att dom itne tror så mkt om mig. Men folk som beter sig överlägset, som att jag är värd mindre och tror att dom är bättre än mig, då blir jag störd. Funderar på att söka till mensa bara för att,.. men det ska väl göras för att jag vill inte för att jag ska bevisa ngt. Man kan nämligen inte få mer än 126 på deras internettest,.. jag har 126 eller mer. Jag har 116 när jag är packad som en gris.
fan va alkohol fördummar btw, när man intar stora mängder iaf ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0