Jah

Nu är jag under 60 igen, visserligen bara med några hg men för mig gör det stor skillnad om jag är under siffran 60 eller inte. Känns som att det finns hopp då,...

Idag ska jag till läkaren så ska ner på stan typ nu, vill kolla in på kicks en sväng först nämligen^^

Idag är också dagen då jag slutar snusa (för vilken gång i ordningen vet jag inte :P) Tagit en snus när jag vaknade, är förjävla sugen på en till, har 1 eller 2 kvar i dosan. Vet inte om jag ska ta dem idag oh sen cutta helt eller om jag ska köpa en ny dosa och tillåta migsjälv typ 4 om dagen till den tar slut, nedtrappning. men jag tror det bara blir jobbigare så. Lika å ta smällen på en gång å sen må piss i en vecka. Brukar snubbla dag 1 eller 3 så får se hur det går denna gång. Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0