gooooodt

Haft sjukt bra fredag med nina, gick på stan, fikade hos alle, hamnade på nattklubb i mjukisar (var väl iunte vrålbekväm just då kan ja säga) Vi spelade lite biljard och sen drog vi hem te ninas morsa och kollade film och mös. ünderbar.

Lördagen var ja på stan en sväng och inhandlade ny kofta för kvällens temafest: vit överdel och intefan ägde jag nåt som dög. Sen målade jag lite på bakgrunden till terrariet, klart om en eller två ggr till tror ja^^
På kvällen drog jag till nina och förförfestade med älsklingsfolk. Sen vidare till andrees fest och sjukt trevligt hade jag. Blev lite i gasen. Drog ut på kalles och jag och nina rokkade som fan, smet in i vip och busade. Shottade på krogen och blev ngt packad men fifan va kul vi hade. Var på efterfest i typ 5 min hos en gammal klasskompis men bestämde oss för att fyllekäka hemma hos nina och sen ringde jag slö för sällskap på hemvägen som tog typ 100 år för gick inte så rakt. Akta lyckad kväll dock, hade nästintill glömt hur awsome jag och nina är på fest och hur trevligt det kan vara med alkohol i kroppen. denna helg har verkligen kännts som back in the days och det har vart såjävla skönt. Sen har jag inte träffat min karl typ alls eftersom han har jobbat natt och jag har vart ute och rännt.

MEN han ska ta med mig bort från denhär skithålan, var, när och hur vet jag inte men jag behöver bort nu, känner mig instängd.
Idag har var en hyfsat kass dag, sov så länge att jag inte var bakis när jag vaknade dock så det är ju ett plus.
Blir kanske eller kanske inte jobb imorgon, vet itne ritkigt, känner mig som inte i form alls, som vanligt, är less påatt må kasst då jag hamnar i en ond cirkel där jag isolerar mig och mår ännu sämre osvosv.

Just nu känns det dock som att jag är på randen av stupet typ, eller rullar nedför. Jag blir bara sämre och sämre och vet inte hur länge till det kommer hålla innan jag kejkar totalt. Vi får se vad som händer. Jag måste iaf försöka komma ut mer, typ som i helgen, då har allt funkat hyfsat. Gah, snurrar för mkt nu, ork it.

Jag ska roa mig med att kolla olika resemål och shiet och se vad jag och john ska göra, en weekend med pojkvän och mys långt från piteå och hemmet och alla måsten i vardagen som jag inte kan hantera kmr kännas bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0