Devorcing mr. nikotin

Är inne på min sista snusdosa nu, har 4 st kvar, aaaaah, jag vill ju inte egentligen, gillar som min mr. nikotin. Han har vart en trogen karl i många många år nu. Vi har en bra relation. Fast han stryper min redan kassa blodcirkulation så att jag vill ha vantar på mig inomhus. och fast han de senaste 5 åren har frätt upp mitt tandkött sakta men säkert och före det dödade mina lungor.

Men ngn gång är det ju dags att sluta, har väl aldrig tänkt så mkt på det men ser inte migsjälv som snusare när jag är vuxen. När nu det blir?

Samtidigt så vet jag att jag är en generaltjej for life så detta kmr bli tungt och john kmr dumpa mig och jag kmr gå upp 10kg och tappa alla mina vänner och mitt jobb,... eller? haha nej men jag bävar. Sist jag försökte sluta så TVINGADE MIN MORMOR PÅ MIG EN CIGG för att hon blev så less mig <3

Men jag får en anseelig (enligt mig som är pank iaf) summa av min mor om jag lyckas hålla upp 6 månader, eller ska ju inte börja om ifall jag lyckas leva utan i 6 månader det är ju bara stoooopid, fast det är ju korkat att börja ens så har inget försvar för mina framtida misstag och mina dåtida och nutida dåliga vanor.

Eftersom det skadar käften och jag ser ut som en utvecklingsstörd hamster och min sambo hatar det och jag tjänar ekonomiskt på att sluta är det väl dags att utöva lite willpower. dags att bli lite förståndig och stega in lite längre i vuxenlivet typ? aja skitsamma. Nu har jag kröjmat av mig om detta for now men om jag forstätter blogga som ajg gör atm så kmr det komma fler kröjminlägg om hur mkt jag saknar honom när vi gjort slut (mr. nikotin alts)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0