Bläääääääää

Gah, känns som man blir fet så fort man äter.

Tänkte vänja in mig på seraquel igen men jag är typ helt jävla frånvarande och har vart de hela dan, skitjobbigt. Sovit apkasst inatt också, typ febersvettats. Livet suger, jag hatar allt.

Har itne tatt en enda snus idag, john ska ner på statoil och köpa en dosa så jag kan ta en då och då när det är som värst, iaf första veckan. MEN jag kan ju säga att just nu blir jag cpstörd över att han är så långsam, gaaaha! inte hans fel men blir typ knäpp!!!!!!!!

Håller på å tanka en film,.. blir bra de,... John ska iväg te ica nu,.. blev visst ica ist,.. aja lika de.

Guh va ja längtar efter å få lägga i en snus <3

Tänker inte vänja in mig på seraquelen igen efter ikv, har inte alls mått bra idag och är bara skitlost, blahblah.

Var å frös nå vårter igår btw, fisejtan va ont ja haft i högerhanden igår och idag och inatt. Är en stor sprängfylld blåsa på handen och jag kan it böja fingrarna ordentligt. Sen så har ja fryst massa på fötterna också så båda fötterna och högerhanden domnar bort hela tiden, asjobbigt. Hoppas den spricker inatt så jag slipper ha den imorrn på jobbe.

Ja bara yrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0