vem är du?

Jag vill bara gråta när du gör såhär mot mig, vem är du och varför blir du så ibland?
Känner jag dig?
Är du ärlig mot mig?
Jag hör ju på dig att ngt inte stämmer, vad och varför?

Ja ork it, jävla tjaffs, jävla paranoia, jävla skit.

Ngt är fel och jag vet inte vad, jag tror inte jag kmr bli bättre, för jag känner det på mig.
Jag har skakat av mig denhär känslan förut, bara för att få reda på sen att jag haft rätt hela tiden.
Det är fan sinnes att låta mig tro att jag håller på att bli galen när det är jag som har rätt och du som gör fel.

För galen håller jag på att bli, frågan är ju om jag har ngn grund för det, jag vet inte,... Jag kan inte skaka av mig känslan av att bli förd bakom ljuset.

Det värsta jag vet är att bli lurad, när det gäller viktiga stora saker. Jag vill inte känna mig dum, I hate it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0