rubrik då

Jafifan inget blir som man tänkt sig ibland.
Lyckades övertala john inatt att vi skulle lämna rullgardinen uppe med argumentet att jag ville att solen skulle lysa in på morron för då är det så mkt lättare att stiga upp -och vi har det ju alltid kolmörkt å tyst som du vill ha det, snääääääääälla. Det funkade!
Sen när jag vaknar av larmet är det mulet ute och solen syns inte till nån jävla stans, fan va trist, somnade om. Sen ringde chefen och väckte mig och sa att jag ska ju inte alls jobba idag för jag är ju ledig på fredagar, trevligt trevligt.
(vet att ja är ledig fredagar man hade tänkt in en sväng ändå)

Funderade starkt på å göra nå vettigt idag, typ städa, är inte så ostädat men köke är inte skurat å borde diska å stuff + att det är lite grejjs som står framme som ska ner i förrådet.

Blev dock inge, ides it så var till nina ist, sen me laban och så drog vi till slö där de var lan å massa folk. Drog hem tidigt å skulle se film me killen men filmen sög så blev kasst.

Aja ork fan it. Har vart en ok dag fram till nu då jag är på pisshumör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0