snabbinlägg om kröjm av trött sara

Blir ett snabbinlägg idag, ska på vårdcentralen snart och tänkte få plocka ihop det värsta här hemma innan jag ska iväg.

Fått alldeles för lite sömn inatt, drömde mardrömmar och vaknade en timme innan väckaren, kunde inte somna om. Blä!

Är alltså hyfsat trött och ska ändå iväg till jobbet och hjälpa till att packa ihop och städa osvosv. var hemma igår för att jag var så trött, tror det är väldigt mkt allergin som spökar och sen att jag har jobbat mer än vad jag egentligen orkar, fast jag inte jobbat mkt enligt mångas standard så är det mkt för mig liksom.

Nej nu måste jag släpa min slöa rumpa härifrån så jag hinner sortera tvätten innan jag far!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0