slödag

Idag har jag hunnit vakna och slöa i sängen i nästan en timme tillsammans med mysig sambo, fy va gosigt när vi vaknar samtidigt, händer nämligen inte så ofta för min sambo är en riktig sjusovare ;)

Ska lata mig framför tvn en stund och sen göra lite nytta, borra och skruva lite shiet och skura köksgolvet och diska. Det är dock det enda vettiga jag tänker göra idag. Är lite sugen på att sminka mig så jag ser lite fresh ut för ser alltid så sliten ut nu i mjukisar, tofs och osminkad - Vi städar ju på jobbet så är verkligen ingen idé att fixa sig före eftersom man kmr hem äcklig och sliten ändå och kmr hem såpass sent att jag inte orkar bry mig då heller.

Så idag blire nog lite makeup och nå finare kläder än de 2 par mjukisar som jag växlar mellan atm :P

Imorgon är sista dagen vi har lokalen så då ska allt vara städat och klart. Känns skönt at det är sista dagen för jag är alltid så trött nuförtiden, ska sova typ en månad när vi är klara och sen ska jag och min sambo göra om lite här hemma, nya mattor och gardiner och stuff så på tisdag blir det nog att fara och kolla runt lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0