My valentine

Ska berätta om min supermysiga alla hjärtans dag hade ja tänkt *skryter om min fina karl japp,..*

Morgonen började med att jag vaknade runt 11tiden, kröp ihop och mös me pojken,... Vi låg och surrade en stund och sen gjorde john frukost på sängen åt oss <3 han hade en playlist på spotify me mysmusik som han körde igång och så låg vi och bara kramades och pratade,.. helt underbart!

Efter en dusch låg vi och kollade gamla serieavsnitt i soffan,.. john for iväg en sväng och kom tillbaka med inte mindre än 3 buketter åt mig,.. en blomsteruppsättning med rosor, brudslöja och en till blomsort som jag inte kan namnet på. en bukett med tulpaner och nå rosa småblommor - asfina! och en bukett rosor <3 han är så himla fin, blev tårögd och så glad och rörd har jag inte vart på länge.




Lite mer kramar så for vi och gjorde lite småärenden som jag ville göra och sen for vi till mamma som låg hemma sjuk på alla <3ans dag, hon fick en ros av john som hon blev mkt glad över och sen bjöd hon på fika, pappa kom hem och fikade med oss och vi surrade på en stund innan det började kännas som att det var dags att bege sig.

När vi kom hem igen så gjorde jag mig iiordning lite mer, böt från mjukisar till lite finare kläder och sminkade på lite tjaffs. John var trött och vi la oss i sängen, han vilade och jag låg på hans mage och läste en bok <3

Strax före 20 for vi till Golden Dragon där john hade bokat bord och så bjöd min underbara karl mig på mat
Vi satt kvar till strax efter nio och då drog vi till videoteket, hyrde en film och for hem och la oss i soffan. Såg Experiment, helt ok film men digga inte slutet alltför mkt.

Efter filmen körde min karl ut mig i trapphuset där fick jag snällt sitta och vänta. När jag fick komma in igen hade han lagt ett spår av rosenblad och ljus in till sovrummet och tänt ljus och lagt rosenblad på sängen, blev tårögd igen, min söta <3


Var en helt underbar dag, fick så mkt uppmärksamhet och kärlek och blev så bortskämd att jag är utan ord - min karl han kan om han vill =D

Kommentarer
Postat av: Emma K

åh så avundsjuk man blir på din alla hjärtans dag!

2011-02-16 @ 00:42:48
URL: http://myrulesmylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0