mormor

Ska uppdatera er om hur det går för mormor. Hon har fått komma hem igen och på måndag blir hon inlagd igen. Ett jävla hattande fram och tillbaks, idioti, behåll henne där ist så hon får hjälp och har hjälp nära om ngt händer!




Mormor och Jag -07

Jah iaf så ska jag och morsan dit imorgon och permanenta huvudet på henne som mamma sa, men hoppas att hon menar håret ;) Jag ska lämna lite böcker också ifall hon blir där ett tag. Ska bli skönt att fara dit, ska nog traska dit,.. så slipper jag gå ut en enkom promenad å så. Blir på förmiddagen vi ska dit också så är ljust ute och grejjer, hatar mörkret. Är så less och trött och deprimerad


Klart man oroar sig konstant atm, min lilla mormor blir bara mindre och mindre. Men hon är en envis kärring^^
Eller som john säger - pantertanten


mormors namn på vänsterbenet. mars -09 gjorde jag den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0