lite grejjer

Jag har så mkt huvudvärk! blä. Ska sluta dricka cola jävlat bara för att!

Pappa, Glenn och Emilie har vart förbi och hjälp till att möblera om, glenn och emilie stannade och surrade till för en stund sen. trevligt trevligt. Jag har lyckats duscha men kom inte längre än så. Ork it sminka mig atm även om jag faktiskt är jävligt sugen på att testa både nya ögonskuggan och fransarna som jag köpte igår när jag och john var till luleå.

John blir kvar i luleå till söndagkväll gissar jag. Ska hämta honom, saknar honom lite men inte så jag dör än iaf :P
Han var så gullig igår, skickade sms och mms och berättade vad han gjorde och att han gillar mig typ ;)

Jah, det är iaf möblerat om nu så får se om jag är nöjd, kan jag nog inte säga ännu, får vila på det några dar, bättre blev det iaf tkr ja. Ska upp me nå tavlor å shiet. Men inte ännu, ska nog ligga på soffan och glo tv en stund nu, ta en alvedon eller 10 och dricka massa vatten och vara tjurig. ORK it gå till statoil och köpa cola.

Nina och atlas var här igår, mkt mysigt^^ Vi tvättade atlas också, var inte så uppskattat, han fick damp efteråt :P
annars kollade vi film och surrade massa^^

Jag har en råtta på rymmen någonstans i lägenheten, skitjobbigt så jag är så allergisk mot fanskapet och nu kmr de va råttbajs gömt i hörn och grejjer. Han kanske känner på sig att han ska bli mat. :P Får se när han dyk upp igen, snabbletade lite men kändes meningslöst, en råtta koms ju in överallt typ :P

Får se vad som händer ikväll, är lite dugen på att vara me mina pojkar men får se va dom ska göra och hur jag mår, kanske är för trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0